Zmiany w reklamie Interia.pl
Od 1 lutego 2005 r. portal Interia.pl wprowadza zmiany w swojej ofercie reklamowej
Pojawiają się zupełnie nowe produkty, niedostępne dotychczas opcje oraz kolejne formy reklamowe.
W cenniku uwzględnione zostały najnowsze serwisy portalu, takie jak Facet (http://facet.interia.pl/), Recepta (http://recepta.interia.pl/), Samo Zdrowie (http://samozdrowie.interia.pl/ czy Teledyski (http://teledyski.interia.pl/). Zmieniły się też kategorie cenowe reklam - z pięciu dotychczasowych kategorii, powstały cztery grupujące serwisy portalu, na których dostępne są usługi reklamowe. INTERIA.PL wprowadziła też atrakcyjne cenowo pakiety zasięgowe po 10, 25 i 50 mln emisji reklam.
Z początkiem lutego w standardowej ofercie portalu znajdą się kolejne formy reklamowe. Udostępniona została nowa kategoria reklam typu "scroll", takich jak Scroll Banner, Scroll Billboard i Scroll Skyscraper, które po wyświetleniu pozostają przez cały czas widoczne dla odwiedzającego serwis, przesuwając się w górę lub w dół wraz z przewijaniem strony. W serwisach informacyjnych, w treści artykułu, można będzie z kolei zlecić zamieszczenie Rectangle, czyli boxu śródtekstowego, dostępnego w dwóch wymiarach: 300x125 oraz 300x250. Pojawia się Box 180x200, odpowiednik sky-scrapera, czyli reklama graficzna umieszczana w prawej części strony WWW o maksymalnych rozmiarach 180 na 200 pikseli oraz Expand Box, który po najechaniu na niego kursorem myszy rozwija się do rozmiaru 360 na 200 pikseli.
Inne zmiany w ofercie dotyczą możliwości emisji buttona czynszowego (120x60) na całym serwisie, a nie jak dotychczas wyłącznie na stronie głównej serwisu lub wybranym podserwisie. Nowy cennik wprowadza też nowe kategorie mailingu HTML do użytkowników bezpłatnych kont pocztowych portalu. Do standardowej oferty, oprócz mailingu o pojemności do 20 KB, trafił list reklamowy o wadze do 40 KB. Według ceny negocjowanej indywidualnie dostępny jest natomiast mailing o pojemnosci powyżej 40 KB.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w reklamie Interia.pl