SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w „Halo tu Polsat”. Ten pomysł nie wypalił

Sobotnie wydanie „Halo tu Polsat” odbyło się bez udziału publiczności w studiu. To, co jak dotąd najbardziej wyróżniało śniadaniówkę stacji na tle konkurencji, przestało być opłacalne – donosi jeden z portali. 

Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek

O tym, że Polsat rezygnuje z widowni w swoim śniadaniowym programie, jako pierwszy poinformował portal Świat gwiazd, pisząc o „zwolnieniach” w „Halo tu Polsat”. Przyczyna? Szukanie oszczędności. Według wspomnianego portalu jedna osoba zasiadająca na widowni to koszt 40 zł za odcinek. „Oglądalność programu regularnie poprawia się, ale nie tak jak szefostwo założyło. I stąd, nie ma też oczekiwanego przyrostu dochodów z porannego pasma. Stąd rezygnacja z widowni od najbliższej soboty” – powiedział portalowi Świat Gwiazd informator związany z programem Polsatu.

“Halo tu Polsat” bez widowni 

Faktycznie, 14 grudnia w studiu zabrakło usadowionej zazwyczaj na antresoli publiczności. Kiedy Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz, gospodarze sobotniego wydania, przywitali się z widzami z górnej części studia, za ich plecami widniały pustki. 

Czytaj także: Polsat wydłuża „Halo tu Polsat”. "Chcemy wykorzystać możliwości"

Weekendowa emisja programu “Halo tu Polsat” oraz właśnie udział publiczności w studiu było tym, co najmocniej wyróżniało śniadaniówkę Polsatu na tle konkurencji. Jak była jej rola? Widzowie nie tylko wspomagali prowadzących i ich gości oklaskami w trakcie programu, ale też próbowali np. smakołyków przygotowywanych w kuchni zaaranżowanej w studiu. Krótko mówiąc, obecność publiczności miała dodać produkcji dynamiki.

Rezygnacja z widowni to niejedyna zmiana, jaka w ostatnim czasie zaszła w programie. Jak informowaliśmy niedawno, w grudniu “Halo tu Polsat” wydłużono o 30 min. Obecnie pasmo emitowane jest miedzy godz. 8 a 11, co tak tłumaczyła stacja: “W grudniu ludzie spędzają więcej czasu przed telewizorem. Chcemy wykorzystać możliwości, jakie stwarza ten okres”. 

Czytaj także: "Dzień Dobry TVN" królem poranka. "Pytanie na śniadanie" zaczęło gonić konkurenta

Poranne pasmo na głównej antenie Polsatu ruszyło pod koniec sierpnia. Program „Halo tu Polsat” prowadzą Agnieszka Hyży i Maciej Rocka, Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek oraz Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna. Choć po prawie czterech miesiącach nadawania notuje coraz lepsze wyniki (w listopadzie zamknęło podium, plasując się za “Pytaniem na Śniadanie”), to daleko mu do liderów oglądalności. Według ostatnich danych Nielsena „Halo tu Polsat” przyciągnął w listopadzie 192 tys. widzów, dając swojej stacji 3,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 3,85 proc. wśród widzów 20-54 i 3,57 proc. wśród widzów 16-49. 


 

Dołącz do dyskusji: Zmiany w „Halo tu Polsat”. Ten pomysł nie wypalił

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek.k
Od samego początku uważałem że publiczność to zły pomysł.
26 5
odpowiedź
User
nicky
40 zeta za osobę - to będą milionowe oszczędności...😂
57 0
odpowiedź
User
kolis
40 zł za kilka godzin pracy, to nie czasem poniżej najniższej krajowej? Po za tym taki program to 3h reklamy ramówkowej, więc nie wiem czemu oczekują zysku
41 3
odpowiedź