Zmiany redakcyjne w sekcjach 'Pulsu Biznesu'
Od poniedziałku 6 października dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) wprowadza zmiany w sekcjach tematycznych. Gazeta odchodzi od charakteru sekcji wyłącznie branżowych na rzecz informujących o stanie branży, nowościach, prognozach i ich wpływie na biznesową działalność.
- Najważniejszym celem poszczególnych sekcji jest wskazywanie czytelnikowi, niekoniecznie reprezentującemu daną branżę, okazji biznesowych i prezentowanie wiedzy - jeśli nie o szczegółach, to o tendencjach - mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny "Pulsu Biznesu".
Redakcja będzie koncentrować się na systematycznym podawaniu informacji o charakterze narzędziowym (ceny, stawki, tendencje) w postaci stałych rubryk (tabel i infografik), do których czytelnik będzie mógł zajrzeć co tydzień. W sekcjach znajdzie się również więcej rankingów i zestawień, tematów kontrowersyjnych i aktualnych.
Nowe sekcje w "Pulsie Biznesu" to: "Reklama i media" (będzie się ukazywać poniedziałki), "Lokale i grunty" (wtorki), "Ludzie biznesu" (środy), "Biznes i technologia" (także środy), "Transport i logistyka" (czwartki) oraz "Kariera i praca" (piątki).
Średnia sprzedaż ogółem "Pulsu Biznesu" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 18 874 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Zmiany redakcyjne w sekcjach 'Pulsu Biznesu'