'Zaczynamy dobry dzień' w kampanii Mlecznego Startu (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa zupy Mleczny Start. Akcja pod hasłem "Zaczynamy dobry dzień" jest skierowana do matek z dziećmi.
Startująca właśnie akcja reklamowa zupy mlecznej Mleczny Start podkreśla, że zawiera ona witaminy i składniki mineralne zapewniające dzieciom energię na cały dzień. Kampania produktu - stworzonego w ramach Partnerstwa dla Zdrowia przez Instytut Matki i Dziecka, Danone i Lubellę, a dostępnego w sieci Biedronka - jest skierowana zarówno do dzieci, jak i ich matek.
Akcja pod hasłem "Zaczynamy dobry dzień" od 21
września jest prowadzona w stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii
- zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja reklamowa Young
& Rubicam, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy
MediaCom.
Dołącz do dyskusji: 'Zaczynamy dobry dzień' w kampanii Mlecznego Startu (wideo)