Z internetu do reality show Big Brother
W styczniu 2008 roku na platformie TiVi.pl ruszył BBWYŚCIG, nowyprojekt spółki A2 Multimedia. Nagrodą w zabawie jest uczestnictwo wpiątej edycji popularnego reality show "Big Brother".
Zabawa społecznościowa BBWYŚCIG rozgrywa się równolegle docastingu rozpoczętego przez Endemol Polska. Użytkownicy platformyTiVi.pl przez 9 tygodni będą wykonywać zadania wyznaczone przezWielkiego Brata. Wszystkie będą oceniane przez Jury (Jola Rutowicz,Outlaw, Emigrobot, Koń Joli) i członków społeczności TiVi. Ośmiuzwycięzców poszczególnych zadań, a także jeden znajpopularniejszych użytkowników serwisu znajdą się w wielkimfinale, który rozegra się podczas piątej edycji "Big Brothera".Przynajmniej jeden z nich zostanie wybrany na mieszkańca domuWielkiego Brata i tym samym uczestnika programu BB5.
"Specjalnie na potrzeby BBWYŚCIGu rozbudowaliśmy funkcjonalnośćplatformy TiVi.pl o nowe narzędzia społecznościowe, blogowe ikonkursowe. BBWYŚCIG pełni funkcję interaktywnego castingu, wktórym ważny jest też głos użytkowników. Istotą zabawy jestpokazanie swojej osobowości, najpopularniejsi i najbardziej aktywniużytkownicy mają szansę uczestnictwa w programie BB5" - mówiMaciej Wicha, dyrektor wydawniczy pionu internet Agory, odpodzialnyza projekt.
Dołącz do dyskusji: Z internetu do reality show Big Brother