Z Initiative Media do TVP
Nowy zastępca dyrektora biura reklamy TVP
1 lutego 2005 r. Piotr Wałęski obejmie stanowisko zastępcy dyrektora Biura Reklamy TVP ds. handlowych. Dotychczas, od 2000 roku pracował na stanowisku Buying Director w Initiative Media Warszawa. Jego głównym zadaniem w Initiative była koordynacja i nadzór procesu zakupów mediów dla klientów portfolio. Odpowiadał także za współpracę z klientami w zakresie planowania strategicznego, jego wdrażania oraz kontroli. W Initiative Media Warszawa Piotr Wałęski kontrolował również realizację wewnętrznych założeń finansowych firmy oraz współpracę z Magna Global w zakresie negocjacji i realizacji umów z mediami.
W ramach współpracy z oddziałami sieci IPG reprezentował Initiative Media przy realizacji projektów pan-europejskich. Poprzednio Piotr Wałęski pracował w Pan Media Western jako TV Manager oraz w wydawnictwie Ronald jako Sales and Marketing Manager. Prywatną pasją 33-letniego Piotra Wałęskiego są sporty motocyklowe i jego nieodłączna Honda Fireblade.
Stanowisko zastępcy dyrektora Biura Reklamy TVP ds. handlowych było nieobsadzone od połowy marca 2004 r., kiedy pełniący je Zbigniew Badziak został powołany na dyrektora Biura Reklamy TVP.
Dołącz do dyskusji: Z Initiative Media do TVP