Polscy influencerzy modowi w nowej kampanii Xiaomi. Reklamują Redmi Note 10 5G
Xiaomi rozpoczęło kampanię reklamową smartfonów z serii Redmi Note 10 5G. Kampania będzie głównie odwoływać się do stylu, mody i jakości życia. W promocji biorą udział influencerzy i influencerki modowe oraz TikTokerki, wśród nich Patrycja Sobolewska, Karolina Płocka, Nastia Sobol, Daniel Kosiorek.

Marka Xiaomi poinformowała, że ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa smartfonów Redmi Note 10 5G. Producent prowadzi swoje działania głównie w kanałach cyfrowych, w tym wciąż młodym w branży marketingowej TikToku.
Czytaj także: Xiaomi pokazuje nową technologią ładowania smartfonów. Bateria pełna po ośmiu minutach
Modowi influencerzy w rolach głównych
Xiaomi zaznacza, że mocnym punktem kampanii jest strona wizualna – biorą w niej udział influencerzy i influencerki modowe oraz TikTokerki. Zgodnie z zapowiedzią można spodziewać się świetnych stylizacji, najnowszych trendów w modzie i urodzie oraz nieszablonowych rozwiązań technologicznych.
W spocie reklamowym oraz w działaniach promocyjnych występują Mariusz Jakubowski, Patrycja Sobolewska, Karolina Płocka, Nastia Sobol, Daniel Kosiorek, Klaudia Kuriata i Paulina Kozioł.
Najnowszy spot, będący częścią kampanii, został nagrany z wykorzystaniem automatycznego ramienia poruszającego się po szynach – Glambota. Umożliwia ono osiągnięcie efektu zwolnionego tempa z jednoczesnym ruchem kamery
w płaszczyźnie poziomej, niemożliwego do osiągnięcia w żaden inny sposób.
Zazwyczaj ta technika była używana w reklamach mody i produktów spożywczych. Innowacyjne zastosowanie tego rozwiązania w branży technologicznej ma wpisywać się w koncept „Mistrzowskiej Wydajności” oraz „Przełamywania Granic”.
Xiaomi wyjaśnia, że główną grupą docelową kampanii są młodzi, 18-24-letni ludzie, świadomi współczesnej stylistyki, chcący wyrażać siebie w sposób zdecydowany i otwarty.
Czytaj także: Xiaomi uruchamia studio filmowe i narzędzie Mi Creator. Platforma do prezentowania treści wideo
Kreacje będą emitowane w kanałach społecznościowych, na TikToku oraz w wybranych mediach. Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 r. Agencja odpowiedzialna za wideo to Love Me Photo, za zakup mediów odpowiada Mediacom, a za działania PR OneMulti.
Dołącz do dyskusji: Polscy influencerzy modowi w nowej kampanii Xiaomi. Reklamują Redmi Note 10 5G