Wzrost wydatków na reklamę behawioralną
W latach 2008 - 2012 wydatki na reklamę behawioralną zwiększą się w USA z 775 milionów do 4,4 miliarda dolarów.
Według firmy eMarketer, w tym okresie wydatki w tym sektorze będą zwiększały się stopniowo (do 1,7 miliarda dolarów w 2010 roku), a następnie zanotują spory skok w roku 2011 (do 2,7 miliarda dolarów) i 2012 - informuje serwis Marketing Charts.
Jednym z najważniejszych czynników, który przyczyni się w ciągu kilku kolejnych lat do wzrostu nakładów na reklamę behawioralną, ma być szybko rozwijający się sektor wideo online, pomimo wysokich cen reklam umieszczanych wokół tego typu treści.
eMarketer prognozuje również, że w latach 2006 - 2012 udział wydatków na reklamę behawioralną na całym rynku internetowej reklamy zwiększy się z 2,1 do 8,6 procenta.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę behawioralną