Wyjedź z STR8 na Grand Prix Brazylii
Nowa akcja konsumencka promująca markę STR8
Promocja ma formułę konkursu SMS, który rozpoczął się 1 maja i potrwa trzy miesiące, a adresowana jest do mężczyzn w wieku 18-44 lata.
Do produktów STR8 dołączony jest sticker promocyjny z kodem dającym możliwość wzięcia udziału w jednym z wyścigów SMS, które odbęda się w okresie od 1 maja do 31 lipca. W ramach promocji zastosowano nowatorski mechanizm rywalizacji SMS, dzięki któremu każdy uczestnik ma wpływ na wygraną. Codziennie, od 1 maja do 30 lipca na osiem pierwszych osób, które równo o godz. 20.00 wezmą udział w wyścigu poprzez wysłanie SMS-a, będą czekać atrakcyjne nagrody - produkty STR8, koszulki + czapki, etui na CD + breloki oraz scyzoryki Victorinox. 31 lipca, o tej samej porze, odbędzie się wyścig finałowy. Zwycięzca tego wyścigu wygra supernagrodę - siedmiodniowy wyjazd dla dwóch osób na Grand Prix Formuły 1 do Brazylii. Kolejnych 300 osób otrzyma produkty STR8 oraz koszulki + czapki.
Akcja promocyjna wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, plakatami, wobblerami oraz shelflinerami. Komunikacja akcji jest prowadzona również w mediach - spoty telewizyjne z trailerem informującym o konkursie ukazują się w stacjach: POLSAT, TVN, TV4, TVN7. Dodatkowo komunikacja wsparta jest layoutami w "Dlaczego" - magazynie kierowanym do studentów. Akcję przygotowała agencja marketing services BTL Point Group, która wygrała przetarg na jej realizację. Technologie mobilne udostępnia agencja marketingu mobilnego Telecom Media. Obie agencje wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group.
Inne
Dołącz do dyskusji: Wyjedź z STR8 na Grand Prix Brazylii