Wydawnictwo Charaktery chce zmian w kampanii “Sensu”
Wydawnictwo Charaktery, wydawca m.in. obecnego na rynku od 14 lat miesięcznika psychologicznego “Charaktery”, wezwało Wydawnictwo Zwierciadło do zaprzestania używania sformułowań wykorzystywanych dotychczas w kampanii miesięcznika „Sens”.
Charaktery zarzucają konkurentowi, że “„Sens – nowoczesny magazyn psychologiczny” wydawany od dwóch lat prezentowany jest w kampaniach promocyjnych przez Wydawnictwo Zwierciadło jako „pierwszy ilustrowany magazyn psychologiczny” lub też jako „jedyny w Polsce magazyn, który co miesiąc dostarcza sporej dawki psychologii bez naukowego tonu – do zastosowania w życiu codziennym”.
- Określenia te są nie tylko nieprawdziwe wobec oczywistych faktów, ale także wprowadzają w błąd czytelnika usiłując w ten nieuczciwy sposób zachęcić do nabycia „Sensu”, nawiązując do chronionego prawem od 14 lat „Charaktery. Magazyn psychologiczny” - głosi przesłany nam komunikat Wydawnictwa Charaktery.
Charaktery wysłały oficjalny list do Zwierciadła poprzez swoją kancelarię prawną Iuris Prudentia . - Pismo wyszło w lipcu. W odpowiedzi na nie nasza kancelaria otrzymała prośbę o podanie przykładów działań, do których zaprzestania wzywamy. Zawarliśmy je w kolejnym piśmie – mówi nam Andrzej Białek, wiceprezes Wydawnictwa Charaktery. Zostało ono wysłane w miniony piątek.
Jerzy Szulwic, prezes Wydawnictwa Zwierciadła, nie chce komentować zarzutów Charakterów, bo nie zapoznał się jeszcze z drugim pismem. Zdziwiony jest jednak, że konkurent komunikuje się z nim poprzez kancelarię. - Jestem skory do rozmowy, możemy się spotkać – zapewnia Szulwic. - Komunikujemy się przez prawników, bo są to rzeczy, które dotykają materii prawnej – odpowiada na to Andrzej Białek.
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Charaktery chce zmian w kampanii “Sensu”