Würth Polska partnerem Tour de Pologne
Würth Polska, lider branży technicznej, jest Oficjalnym Partnerem 63. Wyścigu Tour de Pologne.
Zaangażowanie firmy Würth w ten największy w Polsce i jeden z najbardziej prestiżowych na świecie wyścigów kolarskich, jest potwierdzeniem jej wieloletniej tradycji wspierania i sponsoringu sportu.
„Jesteśmy dumni, że ta wyjątkowa impreza będzie odbywać się pod patronatem naszej firmy. Zasady doboru sponsorskiego były bardzo surowe. Jedynie firmy stabilne, o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszące się powszechnym zaufaniem, mogły ubiegać się o status sponsora Wyścigu. Tym bardziej cieszymy się, że to właśnie my znaleźliśmy się w gronie wybranych firm.” – powiedział Robert Karolak, Dyrektor Marketingu Würth Polska.
Marka Würth widoczna będzie na całej trasie wyścigu, podczas wszystkich etapów. Flota samochodowa firmy będzie obecna w kolumnie reklamowej przed peletonem.
3 września, w dniu uroczystej prezentacji zawodników 63. Tour de Pologne, w miasteczku sponsorskim stanie stoisko firmy, na którym zwiedzający będą mieli okazję porozmawiać z jej przedstawicielami, a także poznać ofertę produktową.
Na świecie firma jest sponsorem kluczowych wydarzeń kolarskich, między innymi Vuelta Espana, Tour de Suisse, Giro d’Italia, Deutschland Tour. Partnerstwo z Tour
de Pologne stanowi zatem kontynuację długiej tradycji wspierania tego rodzaju imprez. Przedsiębiorstwo jest zaangażowane także w aktywną działalność w takich dyscyplinach sportu jak: piłka nożna, sporty samochodowe czy narciarstwo klasyczne. Począwszy od połowy sierpnia 2006 r., Würth jest Sponsorem rundy kwalifikacyjnej piłkarskich Mistrzostw Euro 2008.
Dołącz do dyskusji: Würth Polska partnerem Tour de Pologne