'Wprost' staniał, bo ma coraz mniejszą objętość
Od wczoraj tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") kosztuje 4,90 zł, czyli o 60 groszy mniej niż wcześniej. - Powodem obniżki ceny jest zmniejszenie objętości pisma - informuje Wirtualnemedia.pl Stanisław Janecki, redaktor naczelny "Wprost".
Najnowszy numer tygodnika liczy już tylko 76 stron, podczas gdy np. wydanie sprzed dwóch tygodni miało ich jeszcze 92. Najwięcej stron "Wprost" liczył w grudniu 2008 roku, gdy przeprowadzono relaunch tytułu - wtedy jego objętość zwiększono aż do 168 stron. W styczniu br. pismo zdrożało z 4,50 zł do 5,50 zł. Wtedy podwyżkę wydawca tłumaczył właśnie zwiększeniem liczby stron tygodnika oraz wzrostem cen papieru i druku.
Przypomnijmy, że od 28 maja br. redakcja "Wprost" przygotowuje też drugi tygodnik o lżejszej formule "Wprost Light", do którego z "Wprost" przeniesiono m.in. rubrykę Policja mody. Nowy tytuł ukazuje się w czwartki, ma ok. 70 stron i kosztuje 1,95 zł (to cena promocyjna, docelowo ma ona wynieść 2,95 zł).
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w I kwartale br. wyniosła 111 399 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Wprost' staniał, bo ma coraz mniejszą objętość