Wirtualna Polska jedną z najbardziej cenionych marek
Marka "Wirtualna Polska" jedną z najbardziej znanych i cenionych w Polsce, jak wynika z rankingu opublikowanego na łamach tygodnika "Wprost"
Ostateczny ranking, jak informują autorzy publikacji, powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez Pentor (3-4 kwietnia 2004 r.) na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków powyżej 15. roku życia. Ocenie respondentów poddano łącznie 225 marek zagranicznych i polskich (dwie oddzielne kategorie).
Badano znajomość poszczególnych marek (wynik ten stanowił 20 proc. końcowej oceny), opinie na temat jakości produktów lub usług sygnowanych daną marką (35 proc. końcowej oceny) oraz sympatię do marek (45 proc. końcowej oceny). W rezultacie każda marka mogła uzyskać maksymalnie 1000 punktów (gdyby wszyscy respondenci ją znali, a zarazem lubili i uznawali za dobrą).
Ranking opublikowano w numerze tygodnika "Wprost" z dnia 02 maja 2004 r.
Inne
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska jedną z najbardziej cenionych marek