Viva Polska liderem kanałów muzycznych, śladowe wyniki Rebel.tv
Najchętniej oglądanym kanałem muzycznym w maju zarówno w grupie 4+ jak i 13-29 była Viva Polska. Największe spadki dotknęły 4FunTV.
Udział Viva Polska w grupie 4+ wyniósł 0,61 proc. Druga z ogromną stratą do lidera była stacja 4FunTV (0,17 proc. udziału). W dół stacja VH1, która w maju dzieliła swoje pasma z Comedy Central Family (0,11 proc. udziału). Rozrywkowo-muzyczny kanał MTV Polska miał w maju – 0,26 proc. udziału, wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
4+ | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 33 721 | 0,610 | 36 676 | 0,608 |
4FunTv | 14 931 | 0,270 | 10 101 | 0,167 |
VH1 Polska | 8 378 | 0,152 | 6 818 | 0,113 |
Eska TV | - | - | 5 387 | 0,089 |
Rebel.tv | - | - | 496 | 0,008 |
maj | 2009 | 2010 | ||
MTV Polska | 15 632 | 0,283 | 15 708 | 0,260 |
Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia Viva Polska była bezapelacyjnym liderem w swojej grupie (2,14 proc. udziału). Niezły wynik Eska TV (0,36 proc. udziału), udział Rebel.tv wciąż śladowy (0,03 proc.).
13-29 | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 16 041 | 1,873 | 19 951 | 2,135 |
4FunTv | 7 506 | 0,876 | 5 163 | 0,552 |
Eska TV | - | - | 3 315 | 0,355 |
VH1 Polska | 2 882 | 0,336 | 3 156 | 0,338 |
Rebel.tv | - | - | 268 | 0,029 |
maj | 2009 | 2010 | ||
MTV Polska | 8 023 | 0,937 | 8 830 | 0,945 |
Viacom
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem kanałów muzycznych, śladowe wyniki Rebel.tv