Visa 007
1 listopada ruszyła ogólnopolska loteria promocyjna kart Visa. Jej celem jest zwiększenie używalności kart Visa przy codziennych zakupach w transakcjach bezgotówkowych. Kampania nawiązuje do nowego filmu o brytyjskim agencie 007 -"Śmierć nadejdzie jutro". Jej adaptację na polskim rynku przygotowała TEQUILA\BTL GROUP.
Nagrodą główną w loterii jest atrakcyjna wycieczka - wyprawa w stylu Bonda oraz liczne nagrody dodatkowe (100 aparatów fotograficznych Kodak i 100 plecaków). Za każdym razem, gdy właściciel karty posłuży się nią, automatycznie zostanie zakwalifikowany do losowania nagród. Im częściej korzysta z karty Visa przy codziennych zakupach, tym większą ma szansę na wygraną. Oprócz jednej ogólnopolskiej loterii, kilka dużych banków organizuje równolegle loterie i konkursy, w których tematem przewodnim jest Agent 007 kończący właśnie 40 lat.
Kampania obejmuje karty Visa Electron, Visa Classic, Visa Gold, Visa Business. Jej zadaniem jest budowanie wizerunku karty Visa jako uniwersalnego narzędzia do dokonywania wszelkich płatności. Budowanie świadomości marki oraz produktu wśród obecnych i potencjalnych użytkowników kart płatniczych. Zadaniem dodatkowym jest sprzedaż jak największej liczby kart kredytowych Visa.
Na potrzeby kampanii TEQUILA\BTL GROUP zaadaptowała materiały kreatywne przygotowane przez Tequila\Londyn (ulotka i plakat) oraz przygotowała 4 różne widoki ekranów do bankomatów.
Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Agencji:
Creative Head - Tomek Nowak
Art Director - Yossarian Malewski, Lucille Korwin-Kossakowska
Account Director - Radek Wojak
Account Executive Assistant - Justyna Lisiecka
Dołącz do dyskusji: Visa 007