SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany debiut Milionerów

Dwa pierwsze odcinki nowej serii 'Milionerów' zobaczyło w telewizji TVN średnio 3,5 mln widzów. Teleturniej zapewnił kanałowi ponad 25 procent udziału w rynku telewizyjnym.

Pierwszy odcinek, po pięcioletniej przerwie, obejrzało 3,42 mln widzów (25,52 proc. udziału w rynku; 28,77 proc. w grupie 16-49). Kolejny, w niedzielę, zainteresował 3,58 mln osób (25,11 proc. udziału w rynku; 27,69 proc. w grupie 16-49). Średnia widownia wyniosła 3,5 mln widzów przy udziale w rynku stacji wynoszącym w tym czasie 25,31 proc (28,32 proc. w grupie 16-49) wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Data

AMR
4+

SHR %

AMR
16-49

SHR %

19-01-2008 3418145 25,52% 1564915 28,70%
20-01-2008 3580785 25,11% 1664760 27,96%
Średnio 3497335 25,31% 1613530 28,32%

Dzięki emisji teleturnieju TVN była liderem pasma. TVP2 zgromadziła średnio 2,6 mln osób (18,79 proc.), TVP1 - 2,39 mln widzów (17,25 proc udziału). Czwarta pozycja z 1,94 mln widzów przed odbiornikami i 14 procentowym udziałem w rynku przypadła Polsatowi.

W analogicznym okresie rok temu między godz. 18.00 a 19.00 TVN oglądało 1,66 mln widzów (11,47 proc. udziału w rynku). Z kolei średnia oglądalność tego pasma 12 i 13 stycznia 2008 (kiedy "Milionerzy" nie byli jeszcze emitowani) wyniosła 2,14 mln osób (16,30 proc. udziału w rynku).

Chęć uczestnictwa w nowej edycji programu zgłosiło ponad 30 tys. osób. Jako pierwszy w nowej serii szansę gry o milion otrzymał Maciej Kautz, który wygrał 20 tys. złotych. Na początek zakontraktowano realizację 60 odcinków teleturnieju. Powierzono ją firmie Intergalactic, która za zgodą stacji, zatrudniła do prowadzenia programu Huberta Urbańskiego. "Milionerzy" emitowani byli w TVN od września 1999 roku do stycznia 2003 roku.

Dołącz do dyskusji: Udany debiut Milionerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl