Travelplanet rozszerza działalność B2B w internecie
Travelplanet.pl przebudowała swój serwis internetowy B2B Travelpass.pl wprowadzając równocześnie nowe narzędzia budowy lojalności pracowników i kontrahentów.
TravelPass zmieniło swoją stronę internetową tworząc specjalistyczny portal dla turystyki segmentu B2B. Dotychczasowa działalność, która skupiała się na sprzedaży przez Internet bonów na wycieczki, została rozszerzona o możliwość ich realizacji także na 1,5 mln połączeń lotniczych, oraz 55.000 hoteli zagranicznych.
Od czasu wprowadzenia przełomowego na rynku polskim produktu jakim są bony TravelPass minęło już 2 lata. Sektor B2B po raz pierwszy otrzymał wtedy unikalne narzędzie motywacji i nagradzania swoich pracowników i kontrahentów. Jak mówi Witold Szlachta, Manager TravelPass po 2 latach przyszedł czas na rozwinięcie i poszerzenie oferty dla korporacji oraz odświeżenie marki. W tym czasie TravelPass stał się widocznym składnikiem w przychodach Travelplanet.pl, a pozyskani klienci to min spółki z pierwszej 20 największych firm w Polsce.
Bon TravelPass Plus stanowi rozwinięcie wcześniej oferowanych bonów. Różnica polega na tym, że posiadacze bonów TravelPass Plus mogą je przeznaczyć nie tylko na zorganizowane wycieczki, ale także zapłacić nimi za przeloty regularnymi i tanimi liniami lotniczymi, a także zarezerwować i opłacić hotel w Polsce i za granicą - podano w komunikacie.
travelpass.pl
Dołącz do dyskusji: Travelplanet rozszerza działalność B2B w internecie