Telma dla Święta Łodzi 2009
Telma Group Communications będzie odpowiadać za promocję wydarzeń związanych z tegorocznym jubileuszem miasta Łódź.
Do zadań konsultantów agencji należy kompleksowa obsługa PR, w tym: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, promocja wydarzeń związanych ze Świętem Łodzi, relacje z mediami, w tym prowadzenie biura prasowego, pozyskiwanie patronatów medialnych i sponsorów, a także przygotowywanie treści reklam i spotów reklamowych.
Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu są Lidia Piekarska i Malwina Kwiatkowska.
Święto Łodzi, przypadające na weekend 15-17 maja, będzie utrzymane w kosmiczno-fantastycznej konwencji. Tegoroczne Dni Łodzi odbędą się nie tylko na ulicy Piotrkowskiej, ale również na rynku Manufaktury, która w tym okresie będzie świętować trzecie urodziny. W programie znajdą się zarówno atrakcje muzyczne, filmowe, jak i rozrywkowe.
Dołącz do dyskusji: Telma dla Święta Łodzi 2009