Tele 2 walczy z TP SA reklamą porównawczą
Operator telekomunikacyjny Tele 2 Polska rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej
Drugi spot, emitowany równocześnie, nazwy konkurenta Tele 2 nie podaje, ale filmy są najcześciej pokazywane w tych samych blokach reklamowych, więc skojarzenie z TP SA nasuwa się automatycznie. Spot pt. "Crash test" to scenka, w której dwa manekiny otrzymują rachunki telefoniczne. Ten po lewej czyta go ze spokojem, zaś ten po prawej z rozpaczy uderza głową w stół. I znów słyszymy w tle, że korzystając z operatora innego niż Tele 2, narażamy się na niepotrzebne wydatki. Kampania potrwa do końca czerwca. Według Karola Wieczorka, rzecznika Tele 2, kolejny etap działań reklamowych planowany jest od września. Kreację przygotowała agencja J. Walter Thompson (która obsługuje Tele 2 w Europie), polską adaptację przygotowała agencja Red Cell, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Media Planning. Spoty reklamowe emitowane są w TVN, TVN Siedem, TVN24, Polsacie, Polsacie 2, TV4, Tele 5, TVP3 i TV Polonii.
Tele 2 funkcjonuje w Polsce od 2000 r., wcześniej firma zajmowała się świadczeniem usług transmisji danych i tzw. telefonii internetowej (Voice over IP). W Europie Tele 2 oferuje swoje usługi telefonii stacjonarnej w 20 krajach. Do momentu zamknięcia tego wydania DS "MMP" Telekomunikacja Polska nie skomentowała wykorzystania przrz Tele 2 technik reklamy porównaczej.
Inne
Dołącz do dyskusji: Tele 2 walczy z TP SA reklamą porównawczą