Tauron szuka agencji reklamowych na półtora roku
Należąca do Grupy Tauron spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowych, które zajmą się obsługą jej budżetu kreatywnego szacowanego wstępnie na 6 mln zł netto. Dla spółki pracować będą przez 18 miesięcy od momentu podpisania umowy.
Tauron Sprzedaż chce w wyniku przetargu zatrudnić cztery agencje. Zajmą się one obsługą kreatywną kampanii reklamowych i innych działań marketingowych spółki. Będą one realizowane zarówno na terenie działania spółki (województwa: małopolskie, opolskie, śląskie i dolnośląskie), jak i na pozostałym obszarze Polski. Mają być adresowane do obecnych i potencjalnych klientów firmy z różnych segmentów (gospodarstwa domowe, małe i średnie firmy, przedsiębiorstwa).
Do zadań wybranych agencji należeć będzie przygotowanie strategii komunikacji, kreacji, sloganów reklamowych oraz projektów materiałów ATL i BTL. Kampanie obejmować mają telewizję, prasę, radio, internet, programy lojalnościowe, akcje ambientowe, loterie i konkursy.
Warunkiem udziału w przetargu, który potrwa do 20 lipca br., jest wpłata 50 tys. wadium.
Dołącz do dyskusji: Tauron szuka agencji reklamowych na półtora roku