"Super Express" lokalny
Nowy dodatek do warszawskiego wydania "Super Expressu"
16 lutego br. w "Super Expressie" ukaże się nowy, codzienny dodatek "Warszawa"
Dla czytelników będzie to z pewnością jedno z najważniejszych źródeł informacji: świeże, "z pazurem" redagowane wiadomości, duża dawka porad i ogłoszeń. Media Express, wydawca "SE" od dłuższego czasu planował uatrakcyjnić lokalne kolumny w wydaniu warszawskim "SE". Wynikiem prac jest nowy dodatek, który ukaże się 16 lutego. Z badań wynika, że co trzeci warszawiak czyta stołeczne wydanie "SE" (źródło: PBC General, A Millward Brown Co., dawne woj. Warszawskie, wskaźnik CCS, II półrocze 2003) - czytamy w komunikacie Media Express.
Od początku lutego trwa kampania wprowadzająca nowy dodatek. Jej kreację przygotowała agencja "SE" In House. Kampania potrwa wstępnie do połowy marca i być może zostanie przedłużona. Reklama dodatku będzie prezentowana na ponad 300 billboardach w Warszawie (planowanie i nośniki firmy Ströer), w metrze i na warszawskich autobusach miejskich. W kampani będą wykorzystane również mobile oraz plakaty w punktach sprzedaży. Kampania będzie wspomagana w radiu Eska i Radiu Pogoda (planowaniem i zakupem mediów elektronicznych zajmuje się dom mediowy SPC House of Media), w reklamach autopromocyjnych na łamach "SE" oraz akcjami mailingowymi, skierowanymi do reklamodawców.
Dołącz do dyskusji: "Super Express" lokalny