Sukces nowych programów Polsatu
Polsat z sukcesem wprowadza wiosenne nowości
Drugi odcinek "Pensjonatu Pod Różą" obejrzało jeszcze więcej widzów niż pierwszy, co oznacza, że do widowni, którą zaciekawiła pierwsza część doszło kolejne pół miliona widzów. Serial Polsatu również okazał się jedną z najbardziej popularnych pozycji niedzielnego wieczoru wśród polskich widzów. Udziały (SHR%) w grupie 16-49 Pensjonatu wyniosły 24.5% co oznacza wzrost o blisko 25% w porównaniu z premierowym odcinkiem. Udziały w grupie miejskiej również zanotowały znaczący wzrost a wczorajszy wynik w grupie "16-49 miasta" to aż 21%.
Niedzielny prime time (19:00-23:00) Polsatu to wyniki dające stacji zdecydowaną pozycję wice lidera na rynku tuż za TVP1. W grupie 16-49 udziały (SHR%) Polsatu to 23%, przy udziałach(SHR%) TVN w tej grupie wysokości zaledwie 14.2%.
Polsat
Dołącz do dyskusji: Sukces nowych programów Polsatu