Stolichnaya szuka nowej agencji
Stolichnaya ogłosiła, że szuka nowej agencji, która przygotuje nową kampanię reklamową marki rosyjskiej wódki na skalę globalną.
Przedstawiciel SPI - rosyjskiego właściciela marki - skontaktował się już z londyńskimi agencjami prezentując swoje spojrzenie na wspólne przygotowanie kampanii - informuje serwis Brand Republic.
Zwycięska agencja przygotuje kampanię, która początkowo zostanie uruchomiona w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, a następnie na innych międzynarodowych rynkach.
Głównym celem SPI jest zmiana obecnej strategii marketingowej dla marki Stolichnaya, która jest oparta wokół radzieckich tematów i symboli. Zamiast tego nowa kampania ma koncentrować się na bardziej współczesnej komunikacji.
SPI chce w ten sposób zdobyć konsumentów na nowych rynkach przy jednoczesnym podtrzymaniu lojalności ze strony dotychczasowych klientów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Stolichnaya szuka nowej agencji