'Space Chair' - nowa kampania Toshiby (wideo)
Toshiba uruchomiła kampanię reklamową 'Space Chair', promującą nowe telewizory firmy z linii Regza SV oraz laptopy Satellite T.
Regza SV to pierwszy odbiornik LCD, w którym japońska firma zastosowała podświetlenie LED. Z kolei laptopy Satellite T mają wyróżniać się "ultra przenośnym" charakterem i baterią zapewniającą do 11 godzin nieprzerwanej pracy.
W reklamie widzimy krzesło, które zostaje wysłane napełnionym helem balonem w podniebną podróż.
Przygotowana przez agencję Grey London kampania podzielona jest na
dwie części. W pierwszej promowane są telewizory Regza SV. Druga
odsłona promująca laptopy Satellite T wystartuje w przyszłym
roku.
Krzesło zostało wykonane ze specjalnego drewna i kosztowało około 2,5 tysiąca funtów. Spot nakręcono w rozdzielczości 1080i (1920 na 1080 pikseli) przy pomocy kompaktowej kamery Toshiba IK-HR1S. Cała konstrukcja wystartowała na pustyni Black Rock w stanie Nevada i w ciągu 83 minut wzniosła się na wysokość 98.268 stóp (prawie 30 km). Tymczasem spadanie trwało tylko 24 minuty. Aby dokładnie śledzić położenie konstrukcji, przymocowano do niej cztery niezależne systemy GPS, co pozwoliło ekipie realizacyjnej na zlokalizowanie jej po upadku na ziemię.
Dołącz do dyskusji: 'Space Chair' - nowa kampania Toshiby (wideo)