Sosy Łowicz reklamowane jako „numer 1 w Polsce” (wideo)
W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa sosów do potraw Łowicz (produkowanych przez Agros-Novę). Akcję przygotowały agencja Brandplace i dom mediowy MediaCom Warszawa.
W nowej kampanii sosów Łowicz prezentowane są ich dwie linie: klasyczne oraz włoskie sosy premium (Arrabbiata, Puttanesca i Basilico).
Reklamy przekonują, że są one najczęściej w swojej kategorii wybierane przez Polaków, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników.
Akcja reklamowa zaczęła się 10 lutego i potrwa do 24 marca. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę kobiecą (m.in. „Twój Styl”, „Uroda”, „Grazia”, „Viva!”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Kuchnia”) oraz internet (największe portale, serwisy tematyczne).
Kreację kampanii przygotowała agencja Brandplace, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Sosy Łowicz reklamowane jako „numer 1 w Polsce” (wideo)