Spółdzielnia Mleczarska Ryki promuje się kampanią „Smaczki Językowe Profesera Ryckiego”
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa SM Ryki, prowadzona pod hasłem „Smaczki Językowe Profesera Ryckiego”. Działania przygotowały GOLFiLEW, Bomaye, Platige Image i Blueway Com.

Format reklamowy TiVi Ryki z udziałem Profesera Ryckiego – eksperta w dziedzinie języka i smaku - został zapowiedziany już w zeszłym roku. Tytułowy bohater opowiada w spocie o wybranych poetach piszących o... serze.
Reklamę można oglądać w wybranych stacjach telewizyjnych.
Za koncepcję kampanii odpowiada team kreatywny GOLFiLEW, czyli Magdalena Goll i Cezary Filew. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Bomaye, postprodukcją Platige Image, a za zakup mediów odpowiada Blueway Com.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Spółdzielnia Mleczarska Ryki promuje się kampanią „Smaczki Językowe Profesera Ryckiego”