Serial "Na Wspólnej" na rozbiegu
Umiarkowane zainteresowanie serialem
Do tej pory, przynajmniej jeden z odcinków "Na Wspólnej", obejrzało 20% Polaków, a stacja TVN zarobiła na emisji reklam - wg oficjalnego cennika - ok. 2,3 mln złotych (w okresie od 27.01 do 2.02.2003)
Serial "Na Wspólnej" najchętniej oglądają kobiety (średnia oglądalność - 4,9%), mieszkańcy dużych miast (5,1%), osoby w wieku 55-64 lat (6%) oraz osoby z wykształceniem średnim (4,9%). Najmniejszym zainteresowaniem program cieszy się wśród osób młodych w wieku 16-24 lat (2%) oraz mieszkańców wsi (1,9%)
Dane pochodzą z ciągłego elektronicznego pomiaru widowni tv, badaniem objęto średnio 3182 osób powyżej 4 roku życia.
TVN
Dołącz do dyskusji: Serial "Na Wspólnej" na rozbiegu