Saatchi & Saatchi dla Toyoty
Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej dla nowego modelu Toyoty RAV4, który właśnie pojawił się na rynku
Reklama telewizyjna ukaże się w stacjach zarówno ogólnopolskich (TVN, TVP), jak i dostępnych na platformach cyfrowych (TVN 24, TVN Turbo, National Geographic, Discovery, Fashion TV, Canal +, MTV Classic), które zapewniają skuteczne dotarcie do najbardziej interesującej grupy docelowej.
Zaplanowane przez Saatchi & Saatchi Poland działania reklamowe składają się z dwóch części. Pierwszy etap kampanii polegał na organizowaniu u dealerów Toyoty Dni Otwartych RAV4. Przez cztery soboty karnawału (od 31 stycznia do 21 lutego) każdy mógł przyjść i poznać nowy model RAV4. Ci, którzy odbyli jazdę próbną nową Toyotą RAV4 dostali specjalny prezent - płytę z muzyką karnawałową wydaną specjalnie na tę okazję przy współpracy z Universal Music Polska.
Toyota Motor Poland pragnie zwiększyć zainteresowanie Polaków nowym modelem samochodu, a także bardzo silnie rozwijającym się segmentem samochodów klasy SUV. Do realizacji tych celów firma dąży poprzez komunikowanie pojawienia się nowej Toyoty RAV4 (o bogatszym wyposażeniu, bardziej atrakcyjnym wyglądzie oraz niższej cenie) na polskim rynku.
Za stronę kreatywną przedsięwzięcia odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
Inne
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi dla Toyoty