Rekord Radiostacji
Rekordowa słuchalność Radiostacji
Rok 2003 Radiostacja zakończyła rekordowymi wynikami słuchalności - czytamy w komunikacie stacji.
"Konsekwentne działania programowe i właściwie przeprowadzona kampania reklamowa pozwoliła przypieczętować sukces." - mówi Sławomir Assendi dyrektor zarządzający Radiostacji.
W 12 miesięcy (porównując okres październik-grudzień 2003 do analogicznego okresu roku ubiegłego) Radiostacja zwiększyła (wśród osób w wieku 15:24 lata zamieszkujących obszar nadawania): znajomość spontaniczną marki o 37,5%, liczbę lojalnych słuchaczy (zasięg dzienny) o 75,9%, udział w rynku słuchalności aż o 133,2% a średni raiting o 101,3%.
Największą dynamikę wzrostu Radiostacja uzyskała w Olsztynie. W ciągu 5 miesięcy od zera osiągnęła 25,9% zasięgu dziennego. Przy znajomości spontanicznej mniejszej o 40% niż Eska Olsztyn oraz 55% mniejszej niż lider w Olsztynie RMF FM osiągnęła, praktycznie bez działań promocyjnych, identyczny z Eską (19,8%) a mniejszy o 1 punkt procentowy od RMF FM wynik udziału w rynku słuchalności.
"Świadczy to o jakości naszej oferty programowej i potencjale Radiostacji na nowych rynkach" - komentuje Assendi.
W Warszawie, Radiostacja zwiększając w grupie 15:24 lata zasięg dzienny o 22,3% i udział w rynku słuchalności o 76,5% awansowała z siódmego miejsca w rankingu stacji radiowych na trzecie.
"Realizujemy trudne zapisy koncesyjne ale udaje się nam docierać z przekazem do coraz większej grupy młodych ludzi. Jesteśmy skuteczni w marketingu niszowej stacji radiowej" - mówi Assendi. Affinity Index czyli udział grupy celowej (15:24) wśród wszystkich słuchaczy jest niezmiennie najwyższy w Polsce i utrzymuje się od zeszłego roku na poziomie ponad 320 pkt.
Dołącz do dyskusji: Rekord Radiostacji