Rama w nowym opakowaniu reklamowana jako „pyszna i odżywcza” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Rama (Unilever) oparta na haśle „Rama - pyszna i odżywcza”. Akcję - prowadzoną w Polsce i 9 innych krajach regionu - przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i PHD Media Direction.
Startująca właśnie kampania Ramy opiera się na koncepcji, że są rzeczy, których nie widać, chociaż istnieją. W ten sposób prezentowane są wartości odżywcze z roślin zawartych w tej margarynie. Akcja podkreśla również pyszny smak i rodzinny charakter Ramy. W reklamach prezentowane jest nowe opakowanie produktu oraz jego nowe hasło: „Rama - pyszna i odżywcza”.
Kampania jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie - w Polsce i 9 innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Reklamy wykorzystywane na wszystkich tych rynkach przygotowała agencja Lowe GGK Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Akcja potrwa do końca br.
Dołącz do dyskusji: Rama w nowym opakowaniu reklamowana jako „pyszna i odżywcza” (wideo)