'Przekrój i Sukces się uzupełniają'
Grzegorz Hajdarowicz jest nie tylko właścicielem tygodnika"Przekrój", ale także miesięcznika "Sukces". Wydawca dostrzegasynergię, zwłaszcza w dziedzinie reklamy, pomiędzy tytułami.
- Ja nie widzę syndromu kanibalizacji między tymi tytułami -mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Knap, doradca GrupyGremi, spółki należącej do Hajdarowicza. - Od strony reklamowejtytuły mogą świetnie się uzupełniać - dodaje.
Knap zwraca również uwagę, że łączna sprzedaż obu tytułów,wynosi około 100 tys. egzemplarzy. - To jest już znacząca ilość,zwłaszcza, że tytuły nie pożerają tego samego czytelnika -podkreśla Knap.
Nowy wydawca miesięcznika "Sukces" nie chce zdradzić jakąsprzedaż tytułu chciałby osiągnąć w najbliższym czasie. - Mykupiliśmy przede wszystkim mocny i rozpoznawalny na rynku brand -mówi Jarosław Knap.
Choć przedstawiciel Hajdarowicza nie wyklucza w przyszłościprzejęć innych tytułów prasowych, zaznacza, że do kolejnych zakupównie będzie dochodzić w najbliższym czasie. Jego zdaniem spółka niechce wykorzystywać sytuacji gospodarczej do kupna jak największejilości tytułów po atrakcyjnej cenie.
Wydawaniem "Przekroju" i "Sukcesu" zajmuje się Wydawnictwo"Przekrój" należące do Grzegorza Hajdarowicza. Dyrektoremwydawnictwa zostanie Barbara Stanisławczyk, redaktor naczelna"Sukcesu". Dotychczas miesięcznik należał do Zbigniewa Jakubasa, doniedawna także właściciela "Kuriera Lubelskiego".
Dołącz do dyskusji: 'Przekrój i Sukces się uzupełniają'