Press-Service w elitarnym gronie FIBEP
Press-Service, jako spółka, powstała w 1991 roku, jednak jako ośrodek dokumentacji prasowych swe doświadczenia i zbiory gromadzi od ponad 30 lat. Świadczy usługi polegające nie tylko na monitorowaniu artykułów prasowych, informacji internetowych, czy audycji radiowo-telewizyjnych, ale również na analizie ilościowej oraz jakościowej zebranych materiałów. Monitorując informacje dla swoich klientów o firmach, produktach, osobach publicznych, dostarcza niezbędnych danych o konkurencji, rynku i wszelkich zmianach w otoczeniu organizacji. Do grona klientów Press-service należą zarówno tak gigantyczne przedsiębiorstwa, jak Coca-Cola, British American Tabacco, Ericsson, Henkel, Kulczyk Tradex, czy PKN Orlen oraz firmy średniej lub niedużej wielkości, ale również instytucje państwowe: Senat RP i kilka ministerstw. Z usług firmy korzysta również większość liczących się na rynku polskim agencji public relations.
Na potrzeby Senatu zbiera informacje dotyczące działalności tego organu oraz senatorów IV i V kadencji, dostarczając wszelkich opinie i komentarzy w mediach na ich temat. Analizy, zestawienia i raporty przeprowadzone na podstawie zebranych publikacji, Press-Service dostarcza swoim klientom w przeróżnych formach. Firma może wykonywać opracowania nie tylko na podstawie bieżąco ukazujących się publikacji, ale również na podstawie własnych bardzo bogatych archiwów prasowych, zawierających ponad 3 miliony artykułów prasowych, zbieranych własnymi siłami przez ostatnie 10 lat. Archiwa obejmują zarchiwizowane i opracowane komputerowo informacje prasowe o ponad 100 tysiącach osób z życia politycznego, gospodarczego i społeczno-kulturalnego oraz o dziesiątkach tysiący firm. Aktualnie Press-Service swoim monitoringiem obejmuje 430 tytułów prasowych, co jest największą liczbą wśród polskich firm z tej branży.
Inne
Dołącz do dyskusji: Press-Service w elitarnym gronie FIBEP