Premio rusza z kampanią jesienno-zimową
Pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” startuje jesienno-zimowa kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcję - obejmującą radio, internet i outdoor - przygotowała agencja Upgrade Marketing.
Ruszająca właśnie kampania Premio w żartobliwy sposób promuje usługi tej sieci, zachęcając kierowców, żeby nie czekali do ostatniej chwili z przygotowaniem swoich pojazdów na trudne warunki na drogach. Głównym motywem graficznym reklam jest uśmiechnięta kobieta, która robi na drutach szalik dla swojego ukochanego auta. Kampania informuje również o promocji opon zimowych Goodyear UltraGrip 8, w ramach której do każdego ich kompletu kupujący otrzymuje w prezencie ciepły koc.
Akcja reklamowa od 17 października jest prowadzona w radiu (20-sekundowe spoty w RMF FM, Radiu ZET, Trójce i kilkudziesięciu rozgłośniach lokalnych) i internecie (m.in. serwis premio.pl i fanpage PremioSerwis na Facebooku) oraz na outdoorze (billboardy w największych miastach). Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się firma Upgrade Marketing.
Dołącz do dyskusji: Premio rusza z kampanią jesienno-zimową