„Poznaj dwa oblicza doskonałości” w kampanii notebooków Vaio
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa nowych notebooków biznesowych Vaio. Akcję na zlecenie Sony Poland przygotowała i realizuje Grupa 3.
Kampania notebooków Vaio reklamuje modele m.in. z serii Z. Akcja informuje o ich zaawansowanych możliwościach technicznych oraz zaletach związanych z multimediami i rozrywką. Poszczególne przekazy pod hasłem „Poznaj dwa oblicza doskonałości” są utrzymane w czarnej kolorystyce i stylistyce podkreślającej ekskluzywność tych notebooków.
Kampania obejmuje prasę („IT w Administracji”, „CRN”, „Gentleman”), internet (m.in. serwisy Inforu) oraz broszury. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Grupa 3 razem ze swoim oddziałem G3 Interactive, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęło się Sony Poland.
Dołącz do dyskusji: „Poznaj dwa oblicza doskonałości” w kampanii notebooków Vaio