Poprawia się obsługa posiadaczy komórek
Amerykańscy użytkownicy telefonów komórkowych twierdzą, że ich problemy z posiadanymi aparatami są przez serwisy załatwiane lepiej niż w przeszłości.
Tak wynika z badania J.D. Power and Associates o nazwie "2007 Wireless Customer Care Performance Study".
81 procent użytkowników komórek w USA stwierdziło, że ich problemy zostały załatwione "w odpowiedni sposób". W porównaniu z 2004 rokiem oznacza to wzrost o 6 procent.
Od tamtego czasu poprawiła się również jakość połączeń wykonywanych z telefonów komórkowych. Z 48 procent respondentów mających z tym problem przed trzema laty, teraz wskaźnik spadł do 28 procent.
Z badania wynika także, że zamiar zmiany operatora był o sześć razy wyższy wśród tych posiadaczy komórek, których problem nie został rozwiązany przez serwis (19 procent), w porównaniu z użytkownikami, których problem rozwiązano (3 procent).
Telefonia Komórkowa
Dołącz do dyskusji: Poprawia się obsługa posiadaczy komórek