SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy w nowej odsłonie kampanii promującej abonament RTV (wideo)

Ruszył ostatni etap kampanii zachęcającej do płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Mediów Publicznych przygotowały agencje Walk i Adwertajzing.

Przypomnijmy, że w pierwszych odsłonach kampanii promującej płacenie abonamentu radiowo-telewizyjnego wystąpili obcokrajowcy, którzy ironicznie gratulowali nam, że pod względem nieuiszczania tej opłaty jesteśmy liderami w Europie (zobacz te spoty). W startującym właśnie etapie akcji wypowiadają się Polacy płacący abonament, uzasadniając, dlaczego to robią.





Kampanię na zlecenie Związku Pracodawców Mediów Publicznych przygotowało konsorcjum agencji Walk i Adwertajzing. - Płacenie abonamentu RTV jest kontrowersyjnym i budzącym żywe emocje tematem. Dlatego klasyczna, perswazyjna forma reklamy próbująca racjonalnie przekonać konsumentów o dobrodziejstwach płynących z opłacania abonamentu, nie przyniesie spodziewanych efektów. Aby trwale zmienić nastawienie społeczeństwa do kwestii abonamentu konieczne są działania silnie oddziałujące na emocje, redefiniujące sposób postrzegania tej kwestii - opisuje Lech C. Król, właściciel Adwertajzing.pl. - Dlatego kampania „Polska numerem 1 w Europie” oparta jest na poczuciu narodowej dumy i sprawiedliwości Polaków. Jeśli chcemy się czuć Europejczykami, jeśli chcemy być dumni z bycia Polakami, powinniśmy godnie się zachowywać - dodaje.


Akcja - zaplanowana do 20 lutego - obejmuje telewizję (kanały TVP), radio (stacje Polskiego Radia), internet (serwis placeabonament.pl, strony TVP i Polskiego Radia, działania w social media) oraz prasę.

Dołącz do dyskusji: Polacy w nowej odsłonie kampanii promującej abonament RTV (wideo)

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Na obydwu reklamach promujących płacenie abonamentu grają polscy aktorzy, a nie żadni obcokrajowcy.

Skoro prawie wszyscy nie płacą abonamentu, to najwyrażniej uważają że nie ma za co płacic.

TVP domaga się abonamentu, a i tak kończy rok z miunus 60 milionów złotych.

Ta kampania będzie miała odrotny skutem i jeszcze mniej ludzi będzie płacić.
odpowiedź
User
Zasmach
Żenada, wcale nie zachęca do płacenia abonamentu.
odpowiedź
User
Semen Zabuski
Nie będzie żadnego abonamentu! Nie przymuszony nikt przymusu nie chce. Politrucy UD latem ubiegłego roku przegrali swoją grę o rzekomo odpolitycznione media publiczne. Nikt długo nie uwierzy w stare bajeczki. TVP jest partyjnym łupem, a na taki obywatele łożyć nie będą. Te reklamy są tak profesjonalne, jak kiedyś formacja polityczna, zwana Unią Demokratyczną.
odpowiedź