SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Podróż męczy nie tylko przyszłą mamę. Ustąp miejsca dziecku wdrodze"

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa i DougFaberFamily sąpomysłodawcami akcji społecznej: "Podróż męczy nie tylko przyszłąmamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze".

Przeprowadzana kampania ma na celu uświadomienie i przekonaniespołeczeństwa do ustępowania kobietom w ciąży miejsca w środkachkomunikacji miejskiej. W konsekwencji, pragnie zwrócić uwagęspołeczeństwa nie tylko na bezpieczeństwo kobiety, lecz przedewszystkim nienarodzonego dziecka.

Akcję wspiera niestandardowa kreacja, która przykuwa uwagęodbiorcy. Użyte zdjęcie USG prowokuje i poddaje temat do dyskusji.Możemy je zobaczyć na tablicach w tramwajach i autobusach w całejPolsce oraz nośniku typy citilight na ulicach Warszawy. Łącznieokoło 700 tablic w całym kraju.

Produktem towarzyszącym akcji oraz troszczącym się o zdrowiezarówno kobiety jak i jej dziecka - jest Falvit M zestaw witamin isoli mineralnych (PF Jelfa SA).

Patronat nad akcją objęły również TVN Style oraz FundacjaMama.

Dołącz do dyskusji: "Podróż męczy nie tylko przyszłą mamę. Ustąp miejsca dziecku wdrodze"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl