Play marką telefonii komórkowej P4
W piątkowy wieczór zaprezentowano nazwę oraz logo czwartego ogólnopolskiego operatora komórkowego Project4.
Podczas uroczystości, która zgromadziła przedstawicieli świata telefonii komórkowej oraz internetu (obecny był m.in. Łukasz Wejchert, prezes portalu Onet.pl), podczas krótkiego scenicznego show zaprezentowano nazwę Play i logotyp nowej marki telefonii komórkowej.
Uroczystość poprzedzona została przemowami prezesa P4, Christophera Bannistera, oraz Jacka Henslera, członka zarządu i dyrektora marketingowego P4. Bannister wspominał 15 miesięcy pracy poprzedzającej ogłoszenie marki. Hensler wypowiedział się na temat nietrafionych spekulacji mediów dotyczących nazwy marki. Dodał, że nazwa Play "mówi wszystko".
Firma chce trafić ze swoją ofertą do atrakcyjnej grupy klientów - młodych ludzi w wieku 25-30 lat, posiadających już własne dochody, aktywnych i otwartych na nowe technologie. Oferowane będą usługi głosowe, wiadomości tekstowe, usługi skrojone na miarę polskiego klienta oraz muzyka i wiadomości. Nazwa marki związana jest ze szczególnym nastawieniem na usługi multimedialne oferowane przez P4.
W 2007 r. P4 chce pozyskać około 0,4-0,5 mln abonentów. Do 2009 r. większość klientów P4 mają stanowić użytkownicy postpaid (opłata abonamentowa), później przeważać mają klienci usługi prepaid (opłata "na kartę").
Jako dostawcę infrastruktury do budowy sieci UMTS (nowa generacja technologii pozwalającej na korzystanie z szybkiej transmisji danych) P4 wybrało chiński koncern Huawei. Firma Comverse jest partnerem P4 w zakresie dostaw kompleksowych usług telekomunikacyjnych. Przyszli klienci P4 uzyskają dostęp do połączeń głosowych, usług SMS-owych i transmisji danych świadczonych za pośrednictwem sieci GSM należącej do Polkomtela.
W połowie 2006 r. P4 zatrudniała 160 osób, z czego 120 w biurze firmy w Warszawie, a 40 w oddziałach w Gdyni, Poznaniu i Katowicach. Do października 2006 spółka miała zatrudniać już 500 osób.
Do 10 stycznia, pierwsze 24 tysiące osób zakwalifikowało się do programu pilotażowego P4. Telefonia komórkowa Play ma zostać uruchomiona w pierwszym kwartale 2007 r.
Podobne informacje:
- Ofensywa internetowa operatora komórkowego P4
- Cennik połączeń dla testerów P4
- P4 przejmuje sieć Germanos
- P4 - pod jaką marką zaoferuje swoje usługi?
- Nowy inwestor w operatorze komórkowym P4
- P4: na reklamę 250 mln, debiut najpóźniej w marcu
- Pierwsi użytkownicy P4
- Jakie ma plany nowy operator komórkowy P4?
- Arteria będzie sprzedawała produkty i usługi P4
Dołącz do dyskusji: Play marką telefonii komórkowej P4