SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi Light Lemon reklamowana jako „lekka strona orzeźwienia”

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek napój Pepsi Light Lemon. Działania w internecie przygotowała i realizuje agencja Digital One.

Kampania Pepsi Light Lemon przebiega pod hasłem „Lekka strona orzeźwienia” i eksponuje najważniejsze walory tego napoju. Reklamy informują m.in., że jest to pierwszy na polskim rynku produkt z kategorii cola bez cukru z dodatkiem cytrynowym w kategorii marek premium. Napój został wprowadzony do sprzedaży w kwietniu, jest dostępny w butelkach 0,5 l, 1 l, 1,5 l i 2 l, puszkach 0,33 l oraz tzw. „smukłych puszkach” 0,25 l.

Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w prasie (pisma kobiece), internecie, na outdoorze oraz w formie działań samplingowych. Kampania internetowa obejmuje m.in. aplikacje konkursowe na profilach Pepsi na Facebooku i NK.pl, współpracę z grupa blogerek street modowych oraz reklamy w serwisach społecznościowych.

Akcja potrwa dwa miesiące. Za przygotowanie i realizację działań w internecie odpowiada agencja Digital One.

Dołącz do dyskusji: Pepsi Light Lemon reklamowana jako „lekka strona orzeźwienia”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wujek
Kreacje arcysłabe.
odpowiedź
User
Michał
Teraz niby wycofali ten napój wraz ze zwykłą light i Twist. I wprowadzili gówna o smaku limonki i wiśni, oba bez cukru i nijakie. Mam nadzieję, że Pepsi się opamięta i przywróci te 3 wersje i wycofa te 2 kiepskie twory.
odpowiedź