663 tys. widzów serialu „Pati” w TVN
Nowy serial „Pati” oglądało w TVN średnio 663 tys. widzów. Stacja w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w grupach 4+ i 16-49 oraz drugie w 20-54, komercyjnej dla nadawcy - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Pati” w TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.35, w okresie od 4 września do 9 października 2023 roku. Średnia widownia produkcji wyniosła 663 tys. osób. Przełożyło się to na 6,63 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,53 proc. w grupie 16-49 i 7,10 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 766 tys. widzów.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków serialu śledziło 1,56 mln osób w grupie 4+.
Stacja TVN w paśmie nadawania premierowych odcinków „Pati” czyli w poniedziałkowym paśmie między 21.35 a 22.37 miała 6,44 proc. udziału. Stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 6,38 proc. udziału także jest trzeci. Z kolei w grupie 20-54 - komercyjnej dla nadawcy - stacja zajęła miejsce drugie (6,88 proc.).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 663 tys. widzów serialu „Pati” w TVN