SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa At Media

At Media realizuje kolejny etap kampanii promującej nową ofertę handlową.

Kampania pod hasłem „Czy to na pewno jest Twój Klient” rozpoczęła się w połowie lutego tego roku. W jej pierwszym etapie komunikaty reklamowe pojawiły się w prasie i Internecie. Od poniedziałku, 4 czerwca ruszyła kampania telewizyjna. Jej głównym elementem jest spot zatytułowany „Portret pamięciowy”.

Kampanię telewizyjną kierujemy m.in. do naszych potencjalnych klientów reklamowych – osób decydujących w firmach o realizacji strategii komunikacji marketingowej. Według definicji demograficznej są to osoby określane jako „top managers” i „medium level”, w wieku od 25 do 54 lat i o dochodach powyżej 2500 zł – informuje Jacek Skrodzki, Marketing & Sales Suport Senior Manager. – Obecność w stacjach tematycznych z naszego portfolio gwarantuje dotarcie do większości odbiorców, do których adresowana jest kampania - podkreśla.

Reklama telewizyjna zrealizowana w ramach kampanii „Czy to na pewno jest Twój Klient” jest zabawnym rozwinięciem motywu „widza statystycznego”, który pojawił się wcześniej w reklamach prasowych oraz Interencie. Bohaterem filmu reklamowego jest młody biznesmen, opisujący policyjnemu rysownikowi poszukiwaną osobę. Kreację przygotowała agencja Adwertajzing, zaś produkcję i reżyserię powierzono Michałowi Łojewskiemu (Agencja Gynkar). W postać biznesmena wcielił się Tomasz Mars - aktor i wokalista, na polskiej scenie muzyki rozrywkowej znany jako wykonawca "rocka kabaretowego". Rolę policjanta odtworzył Artur Cieślar - dziennikarz i pisarz.

Trwająca do 1 lipca kampania telewizyjna została zaplanowana przez At Media. 30-sekundowy film reklamowy będzie można zobaczyć w wybranych stacjach tematycznych z pakietu At Adults.

Od 1 marca dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media wprowadził nową ofertę sprzedażową - predefiniowane pakiety: At Max, At Adults, At Men, At Women, At Music oraz At Kids. Każdy z nich pozwala na skuteczną komunikację z określoną widownią. Precyzyjne dotarcie do wybranych grup odbiorców gwarantuje pakiet At Your Choice, który jest konstruowany przez reklamodawcę z sześciu lub więcej dowolnie wybranych stacji z oferty pakietu At Adults.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa At Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl