Nowy zespół w agencji Peppermint
Agencja Peppermint powołała specjalny zespół do obsługi kampanii btl dla marki Amica. Obecnie trwają prace nad realizacją pierwszych projektów
W skład zespołu wchodzą: Mariusz Tylkowski Account Executive, Koralia Cyrulik Account Executive, Ryszard Drąg Trade Marketing Manager, Piotr Kozielczyk Art Director, Jarek Ostaszewski Graphic Designer, Arek Orwat Graphic Designer. Na czele zespołu stanął Janusz Plencler Dyrektor Strategiczny agencji PEPPERMINT.
Agencja wygrała budżet btl marki Amica w drodze przetargu. Umowa obejmuje opracowanie strategii btl oraz realizację kampanii btl. W ramach budżetu Peppermint przygotowuje kampanie skierowane do konsumentów oraz do hurtu i detalu.
Informacje o członkach zespołu Amica:
Koralia Cyrulik Account Executive - absolwentka kierunku Marketing i Zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W latach 1995-2003 pracowała w agencji reklamowej Just, gdzie od 1997 roku kierowała zespołem obsługującym Volkswagena. Była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji wielu kampanii, m.in. wprowadzających na rynek nowe modele Golfa, Passata i Polo.
Mariusz Tylkowski Account Executive - absolwent kierunku Marketing i Zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Karierę rozpoczynał jako Marketing Manager w firmie Cortal (oddział koncernu DuPont). Doświadczenie reklamowe i poligraficzne zdobywał jako kierownik CGS Studio. Pracował m.in. dla Lorenz Bahlsen, Aquaform, Wavin. W firmie PEPPERMINT współuczestniczył przy obsłudze takich firm jak: Lorenz Bahlsen; Aquaform, Skoda Auto Polska, PURATOS Polska.
Ryszard Drąg Trade Marketing Executive - z wykształcenia architekt. Od początku lat 90-tych manager w działach sprzedaży i marketingu koncernów DMS, Bestfoods i Nestle. Odpowiadał między innymi za marki Alsa, Knorr, Hellmann's, Amino, Fruttissima, Yoco. Posiada szeroką wiedzę z zakresu trade marketingu, w szczególności z zagadnień związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów, organizacją promocji, konkursów, programów lojalnościowych i sponsoringu.
Jarek Ostaszewski Graphic Designer - w branży reklamowej jako grafik od 9 lat. Najpierw pracował w Agencji Edytor, później przez 5 lat w Agencji Just, przez rok w Tutti Bambini w Wielkiej Brytanii.
Piotr Kozielczyk Art Director - absolwent ASP w Poznaniu, kierunku Fotografia. Ma na swoim koncie udział w kilku wystawach w Poznaniu, Łodzi, Bratysławie. Od 1996 praca na stanowisku grafika, później Art Director w GP&D, następnie na tym samym stanowisku w Agencji JUST. Pracował nad projektami dla marek: BZ WBK, Wavin, Koło, Volkswagen.
Arkadiusz Orwat Graphic Designer - absolwent Wychowania Plastycznego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Przez 8 lat pracował w firmie Axel Studio, gdzie tworzył strategie komunikacji oraz egzekucje kreatywne m.in. dla Philips Lighting Poland, Podravka International, Skoda Auto Polska, Energetyka Poznańska.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy zespół w agencji Peppermint