Nowy wizerunek soków Clippo
W czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna Clippo
W czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna wspierająca nowe opakowania produktów. Wizerunek nowych kartoników CLIPPO pojawi się na 1100 billboardach w 15 największych miastach polski, m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie. Akcje degustacyjne i liczne animacje prowadzone będą w największych hipermarketach i dużych sklepach na terenie całego kraju. Wspierane będą specjalną promocją cenową poszczególnych produktów CLIPPO. Za kreację wizerunku nowego opakowania odpowiedzialna jest agencja graficzno-reklamowa - Firma A z Łodzi. Doborem i zakupem mediów zajął się warszawski dom mediowy - HMS Carat Polska.
Akcja reklamowo-informacyjna obejmie również prasę handlową. W testach konsumenckich poprzedzających wprowadzenie nowego opakowania CLIPPO zdecydowana większość respondentów wyraziła chęć zakupu produktów CLIPPO w innowacyjnym kartoniku.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek soków Clippo