Nowy wizerunek przypraw Appetita
Od połowy listopada br. rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Appetita.
Kampania obejmuje emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich w dwóch wersjach, prezentujących przyprawy jednorodne marki Appetita oraz osobno - przyprawę Warzywna. W planie mediowym uwzględniono najpopularniejsze stacje telewizyjne: TVP1, TVP2 oraz TVN. Billboardy będą pojawiały się przed programami o największej oglądalności: m.in. serialami „M jak miłość”, „Moda na sukces”, „Klan”.
Kampania ma charakter wizerunkowy. W pierwszej wersji spotu reklamowego prezentowane są nowe opakowania przypraw marki Appetita, które zostały poddane refreshingowi. Natomiast spot reklamowy prezentujący przyprawę „Warzywna” ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, a jego emisja jest ściśle związana z akcjami promocyjnymi w punktach sprzedaży.
Działania reklamowe skierowane są do kobiet lubiących gotować i ceniących sobie wysoką jakość produktów. Wybór programów dostosowany więc został do widowni zasiadającej przed telewizorami.
Organizacją kampanii zajmuje się Dział Marketingu firmy Ziołopex.
Emisja billboardów potrwa do grudnia.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek przypraw Appetita