Nowy wizerunek portalu TP
Nowa wizualizacja serwisu TP SA
Firma Becomo S.A. od lat nadzorująca i obsługująca portal Telekomunikacji Polskiej S.A. brała udział w przygotowaniu i dokonaniu zmiany wizerunku serwisu korporacyjnego www.TP.pl. Nowa wizualizacja serwisu wiąże się ze zmianą strategii pozycjonowania narodowego operatora, jak również ze zmianą logo firmy, obecnie zbliżonego do istniejącego w Grupie France Telecom.
Becomo S.A. realizując od lat zaawansowane rozwiązania informatyczne w oparciu o technologie internetowe było odpowiedzialne za całość zmiany serwisu od strony informatycznej, jak również zaprezentowanie spójnego wizerunku firmy z działaniami reklamowymi ATL, tak jak to czyniło przy pierwszej realizacji portalu dla TP.
"Aktualny serwis jest bardziej korporacyjny aniżeli portalowy, jednakże w dalszym ciągu jego nadrzędnym celem jest tworzenie pozytywnego wizerunku TP w sieci. Cały czas wytyczony zespół naszej firmy prowadzi nadzór nad serwisem jak również konsulting biznesowy i informatyczny" - powiedział Piotr Norski, Prezes Zarządu Becomo S.A.
Dotychczas Becomo S.A. brało udział we wszystkich ważnych projektach internetowych związanych z firmą Telekomunikacja Polska, począwszy od stworzenia serwisów internetowych dla TP Internet, Contact Center, TP Invest po tworzenie rozwiązań dla portalu TP oraz stworzenie zaawansowanego serwisu relacji inwestorskich www.TP-IR.pl, wobec którego w dalszym ciągu pełni rolę firmy obsługującej jego zawartość.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek portalu TP