Nowy spot FRUTIMILA
8 marca ruszyła druga część kampanii telewizyjnej FRUTIMILA, promująca małe, impulsowe opakowanie o pojemności 250 ml
Drugą dużą akcją medialną wspierającą sprzedaż "małego" FRUTIMILA jest insert do kwietniowego wydania (pełnoformatowego) miesięcznika "Claudia". Do każdego egzemplarza 'Claudii" dołączony został jeden FRUTIMIL 250 ml.
Telewizyjny festiwal FRUTIMILA trwa już od 16 lutego. Przez pierwszy miesiąc emitowany była spot, prezentujący opakowanie "rodzinne" o pojemności 1 litr. W dowcipnej reklamie FRUTIMIL występował w towarzystwie psa (z odrobiną kukułki) i słonia (z odrobiną balonika).
Cała kampanię zaplanował dom mediowy MEDIACOM. Działania ATL wspierane są promocją w punktach sprzedaży.
FRUTIMIL to "najmłodsze dziecko" w rodzinie FORTUNY. Pojawił się w sklepach na początku lutego. Łączy w sobie walory soku (witaminy) i mleka (wapń: szklanka FRUTIMILA zawiera tyle samo wapnia, co szklanka mleka). FRUTIMIL buduje na polskim rynku nową kategorię produktową, która w Europie zachodniej w ostatnich latach odnotowuje niezwykle szybką dynamikę wzrostu. FRUTIMIL oferowany jest w czterech smakach: pomarańczowy, brzoskwinia-mango, banan-jabłko-mandarynka-wanilia i egzotyczny, w dwóch rodzajach opakowań kartonowych typu "Prisma" o pojemności 1 l i 250 ml. Małe opakowania (250 ml) to absolutna nowość na rynku: posiadają zamknięcie typu "zrywka" umożliwiające łatwe otwieranie i picie bezpośrednio z opakowania. Do kartoników dołączona jest także słomka teleskopowa.
Dodatkowym wsparciem działań ATL jest aktywna promocja w punktach sprzedaży.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy spot FRUTIMILA