Nowy etap kampanii RMF FM
W piątek 15 października 2004 rozpoczyna się kolejny etap rocznej kampanii promocyjnej RMF FM
RMF jak zwykle w nietypowy dla siebie sposób poinformowało o rozpoczęciu kolejnego etapu rocznej kampanii promocyjnej RMF FM. W rozesłanym do mediów komunikacie czytamy:
"W reklamach stacji wystąpi jak zawsze czołówka polskich gwiazd: Robert Gawliński z bliźniakami i rybkami, Anita Lipnicka - z Johnem Porterem in flagranti, ale bez rybek, Blue Cafe - jak zawsze prawie bez niczego, ale za to z kim!, Grzegorz Markowski z rybkami oraz [-----] (Ustawa o kontroli publikacji i widowisk...), zasłuchany w RMF FM Krzysztof Krawczyk - i Madonna. Czarna. Śpiewa i tańczy K2 czyli Kasia Kowalska (ale przy niej rybki wstydzą się śpiewać).
Potem to się dopiero zacznie! Będą kolejne odsłony. Co to się będzie działo?! Koniec końców, 15 stycznia Radiu RMF FM stuknie 15 lat!
A teraz coś do Aleksandra Kwaśniewskiego, wszak nadchodzi jesień - dla Polski niebezpieczna pora.
Jednemu z żołnierzy armii Aleksandra Wielkiego wyraźnie brakowało odwagi. Widziano go na tyłach, nigdy zaś w pierwszej linii. W końcu przywołany został przez przełożonych:
- Jak się nazywasz?
- Aleksander - odpowiedział żołnierz.
Dowódca spojrzał mu głęboko w oczy: "Idź do ataku i walcz... albo zmień swoje imię."
(Żołnierz nie wystąpi w kampanii promocyjnej RMF FM, prezydent też nie). Uciekł z planu. Rybki zostały - informuje radio RMF FM.
Spoty telewizyjne wyemitują TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacje satelitarno-kablowe. Reklamy pojawią się w blisko 40 tytułach prasowych o największym zasięgu; tygodniki opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój), magazynach kobiecych: (Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Pani Domu), tytułach kierowanych do mężczyzn (Playboy, CKM) oraz w magazynach telewizyjnych (Tele Tydzień, Tele Świat, To&Owo). Silnej obecności prasowej towarzyszy ekspozycja outdoorowa zaplanowana na listopad.
Kampania medialna wspierana jest dodatkowymi działaniami promocyjno-antenowymi. Na antenie Radia RMF FM trwa m.in. konkurs, w którym do zabawy zaproszono ponad milion firm i instytucji w całej Polsce. Słuchacze oraz pracownicy wygrali do tej pory ponad 50 cennych nagród wśród nich: zestawy kina domowego, wycieczki zagraniczne, odtwarzacze DVD, kamery video, aparaty fotograficzne, wieże hi-fi. Największym szczęśliwcem okazał się 21-letni Piotr ze Szczecina, który wygrał samochód Seat Ibiza.
Wg najnowszych badań SMG/KRC największa polska stacja radiowa ma 30,1% zasięgu dziennego i 24% udziału w czasie słuchania. Celem najnowszej kampanii jest utrzymanie pozycji lidera na rynku.
Kreacja, zakup i planowanie mediów obecnej kampanii są realizowane przez ART FM - agencję promocyjno-reklamową RMF FM.
Dołącz do dyskusji: Nowy etap kampanii RMF FM