Nowy butik kreatywny na rynku
Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing, założyłbutik kreatywny Pompidou. Objął w nim funkcję prezesa i dyrektorakreatywnego.
Profil działalności Pompidou to identyfikacja i strategiabrandu, pozycjonowanie i repozycjonowanie produktu, koncepcjenowych marek i ich wprowadzanie na rynek, keyvisual artwork,kreacja animacyjna, komunikacja on-line, monitoring nowych trendówi zjawisk konsumenckich.
- Dla Pompidou słowo kreacja łączy w sobie wiele elementów.Kreacja, to nie tylko powszechnie rozumiane "projektowaniegraficzne". Design zajmuje bardzo ważne miejsce, ale musi powstawaćw towarzystwie odpowiedniej strategii, przy dobrym wsparciu PR, podokiem profesjonalistów swobodnie poruszających się w otoczeniumarki. Te wszystkie elementy są w jakiś sposób od siebieuzależnione, więc muszą być idealnie spójne, uzupełniające się -mówi o filozofii firmy Sebastian Wełdycz.
W swoje struktury butik włączył agencję public relationsRepubliqa, którą prowadziły Kamila Kosmaczewska i AgataMałysz-Wełdycz. W Pompidou objęły one kolejno funkcje: dyrektoradziału public relations oraz dyrektora działu client service.
W najbliższym czasie Pompidou rozpocznie pierwszą rekrutacjępracowników.
Dołącz do dyskusji: Nowy butik kreatywny na rynku