Nowa oferta Clear Channel Poland
Oferta ważna jest od połowy czerwca do połowy września 2003r
Oferta ważna jest od połowy czerwca do połowy września 2003r. Obejmuje trzy pakiety nośników: miejski, wakacyjny i weekendowy. Dopełnieniem całości jest pakiet hipermarketowy. Ofertę skomponowano tak, by umożliwić reklamodawcy dotarcie z przekazem reklamowym do konsumentów bez względu na to gdzie i w jaki sposób spędzają czas wolny i wakacje.
Pakiety wchodzące w skład letniej oferty Clear Channel Poland zostały przygotowane w oparciu o analizę aktywności turystycznej Polaków, sposobu spędzania przez nich wakacyjnych urlopów oraz zaobserwowanych w okresie letnim zachowań konsumenckich związanych z zakupami.
Pakiet miejski, składający się z nośników typu citylight, przygotowano z myślą o efektywnym dotarciu do osób spędzających wakacje w miejscu zamieszkania. Z badań przeprowadzanych przez CBOS* wynika bowiem, iż od lat co najmniej 75% Polaków spędza wakacje w miejscu swojego zamieszkania, korzystając jedynie z atrakcji turystyczno - handlowych dostępnych w swojej okolicy. Stąd nośniki, które znajdują się w pakiecie miejskim usytuowane są w strategicznych miejscach miast: chętnie uczęszczanych ciągach handlowy oraz w okolicy punktów turystycznych i rozrywkowych.
Pakiet wakacyjny zapewnia dotarcie z reklamą do osób wybierających dłuższe urlopy. Obejmuje dwie unikatowe sieci firmy Clear Channel Poland: Holiday Media i Media Rail.
"W pakiecie wakacyjnym proponujemy połączenie reklamy na dworcach z reklamą w kurortach, co stanowi spójne i efektywne rozwiązanie reklamowe. Wybór sieci Media Rail (nośniki usytuowane na terenie największych dworców kolejowych w Polsce) wynika z faktu, że w okresie wakacyjnym wzrasta liczba osób podróżujących koleją. Natomiast Holiday Media, tablice reklamowe o formacie citylightu, umieszczone wprost na plażach i wzdłuż promenad spacerowych, towarzyszą urlopowiczom w czasie całego pobytu w najpopularniejszych miejscowościach nadmorskich, gdzie aż 27 proc. Polaków spędza swój letni urlop."- powiedziała Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Clear Channel Poland