SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania UPS

Firma UPS rozpoczęła swoją największą międzynarodową kampanię reklamową

Nowa kampania reklamowa UPS rozpoczęła się w Polsce 14 marca, od emisji spotu w 1 i 2 programie Telewizji Polskiej oraz w TVN 24. Kampania pokazuje istotną rolę UPS w społeczeństwie, zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości.

Kampania UPS "Osiągniesz więcej" jest największą międzynarodową telewizyjną kampanią reklamową w historii firmy.

"Naszym celem było ukazanie, że UPS jest firmą globalną, wizjonerską, która z optymizmem patrzy w przyszłość i jest przygotowana na jej wyzwania", powiedziała Susan Fletcher, Dyrektor ds. Komunikacji w UPS na Europę. "Informujemy naszych widzów, że z UPS mogą dostarczyć więcej - więcej produktów do większej liczby miejsc, więcej korzyści i więcej efektów."

Kampania, wykreowana przez McCann Erickson, prowadzona jest w 23 krajach. Składa się na nią pięć reklam - dwa, 60-sekundowe spoty i trzy, 20-sekundowe spoty. Kampania obejmuje też prasę, outdoor i reklamę online oraz dodatkowe reklamy telewizyjne.

Pierwsza 60-sek. reklama przedstawia francuskiego gwiazdora Jean'a Reno, dobrze znanego z głównych ról w głośnych filmach, włączając Leona Zawodowca. UPS po raz pierwszy wykorzystał w swojej międzynarodowej reklamie postać dobrze znanego aktora. Jean Reno został wybrany ze względu na ogólnoświatową atrakcyjność oraz umiejętność wniesienia ciepła i człowieczeństwa do spotu. Reklama będzie nadawana w Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Hongkongu, Meksyku, Niemczech, Singapurze, Szwecji, na Tajwanie, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii.

Druga 60-sek. reklama ukazuje brązowy samochód UPS do przewozu paczek - ikona, doręczający przesyłki na całym świecie. Będzie ona nadawana w Polsce, Chinach, na Filipinach, w Indiach, Japonii, Korei, Malezji, Meksyku, Nigerii, Południowej Afryce, Tajlandii, na Tajwanie, w Turcji i na Węgrzech.

"Reklamy ukazują UPS jednocześnie jako nowoczesną, innowacyjną firmę oraz jako tradycyjną i niezawodną markę", powiedział Ian Davidson, Wice-Prezes Zarządzający, Account Director na świat w McCann Erickson. "Sfilmowaliśmy UPS w akcji w różnych miejscach na świecie, od Chin po Islandię, od Japonii po Maroko, odzwierciedlając niezmienny i wysoki standard usług na całym globie."

20-sek. spoty kręcone w Europie i Południowej Ameryce będą nadawane jednocześnie z dwiema głównymi reklamami. Zaprezentują one rozszerzone możliwości, jakie oferuje UPS, począwszy od frachtu oceanicznego, a na doręczeniach ekspresowych kończąc.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania UPS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl